Wednesday 13 July 2011

Pernah Ke??

Korang suka tak shopping? Pernah tak jadi macam ni??


Korang dah buat pilihan, hati pun berbunga riang, dalam kepala pikir nak beli macam2...
by :kartun.aku

Bila sampai kan, mata terlilau lilau cari barang, pastu bila dah jumpa yang berkenan, heh........jadi macam?? mmm

by :kartun.aku

humm...hati dah kata nak...mulut dah kata nak..nak..nak...tak fikir panjang tambah dengan perasan....(korang perasan tak sesuatu disitu?,cer tengok anak panah)

by :kartun.aku

Okey lepas 3 hari apa jadi....

by :kartun.ak
Baru aku teringat badan budak yang aku belikan baju tu bukan badan ala ala farid kamil, bukan juga saiz badan zahiril adzim...Okey, aku failed disitu!huhuhuhu...



p/s : Aku teringat lagi bila ko call.....

a : Assalamualaikum,weh terima kasih la baju tu dah sampai, terharu la....
aku : Waalaikummusalam, sama2 (gaya malu2 bangga) cantik dak baju...
a : wow cantik la, excited gile aku...ko ni bagus betul la..
aku : (malu2) eh jangan la puji2 malu la..hehe
a : ko tahu baju ni buat ak nampak hensem boy, lepas tu kan....
aku : eh ye ke..hehe..lepas tu ape..ape..?....(sunguh2 nak dengar pujian lagi)
a : hehehe....lepas tu aku fikirkan....hehe...
aku : fikir pa wey? (excited harap pujian lagi)
a : time beli kan ko fikir badan sape?farid kamil ke?zahiril adzim ke?
aku : errr....ehehe..(merajuk sbb kena marah)huhuhu

(^_^") hahaha.....hasilnya memang aku kena kow2 punya....weh sori weh aku takde niat weh...hahahaha...sendat ek?adeshh..hahaha (-_-")..fiuuu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...