Saturday 22 October 2011

Dunia Oh Dunia.

Pian : HaH! Kat sini pon ang Mat.

Mat : Haalaa..awat, pasaipa cari aku?

Pian : Ni, aku nak habaq sket pasai anak ang, si Muis tu.

Mat : Pesaipa ngan dia plak dah?

Pian : Anak ang tu, kalau dok bawak moto cam pelesit...Weng sana..weng sini...bahaya woo...Ang try la nasihat dia.

Mat : Tudia....ermmm..habis ang kena langaq ka ngan dia?

Pian : Sipi-sipi dah tadi, kalau ang nak taw, nasib aku sempat ngelak.

Mat : Ekeleee..aku ingat kena tadi.Kalau tak laani jugak aku p nasihat kat dia..Ummm dah tak kena biaq p kat dia la Pian oii..

Pian : Cettttt....ada kaa???


p/s : “Wahai orang-orang yang beriman, peliharalah diri kamu dan keluarga kamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu, penjaganya adalah malaikat yang kasar dan keras dan mereka tidak menderhakai Allah terhadap apa yang diperintahkan kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan”.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...