Monday 19 September 2011

Cerita Di Waktu Pagi Keja

Kadang2 bila aku bangun pagi-pagi rasa malas nak bangun p keja.....sampai dok mandi pon aku bleh pikiaq lagi p keja ka dak...hehehe....penyegan btoi nak p keja kan, tambah2 kalau ari Isnin.....So nak bagi aku semangat sket, dalam bilik ayaq musti aku jerit ala-ala tarzan ooOOOouu BANZAIIII!!!....seyes aku jerit kuat2...hahahaha....budak umah sewa aku bukan dengaq pon depa tidoq mati, (huhuhu) sebab tak dak pulak depa heboh dengar sora orang jerit...wuhuhuh T_____T senonoh tak sayee?~ngeee~

Siap mandi, solat subuh bagai...then bersiap p keja...doa2 apa yang patut aku melangkah dengan perkasanya..huhuhuhu....Tapi aku tetap rasa malas bila sampai kat bus stop...yy??

Huh, haa la bangun pagi2 untuk dok bersesak dalam bus ngan warga asing,,,perghhh menguji keimanan aku btl la....kena plak depa tayang aircond depa......adooiiii semerbak tengit di pagi hari....tu belum lagi kira depa saja2 dok nak himpit2 gadis2 ayu...(bukan aku la)..hahhaa..aku buat muka singa depa tak berani  nak dekat, kalau ada yang nak dekat musti tak dapat, pasai aku dah cekak pinggang aku, then aku siku jaa (muahahaha) gelak jahat...jangan bagi muka kat lelaki gatai naa, law boleh wat style ombak wat ja bagi depa rasa.....huh...ni yang nak emo ni....bila la nak ada bus pompuan plak ni...huhu

Tu baru bab sesak dalam bus, belum lagi sesak dijalan raya, memang pedih jiwa aku kalau bab2 jem ni....Nak2 plak aku pakai kasut bertumit tinggi pastu dalam bus berdiri.....huhuhuhu....lenguh labu betis aku nooohh....muka noob gilaa la time tu  T___T wuhuhuhu......Kena pulak time tue pelajar skolah ada hak tak berapa nak ada moral dok huuu haa huu haaa dalam bus macam beruk lagi la wat hati aku sebal...Aishhhh geram betol, aku pon tak paham budak2 laa ni bajet cool kowt dok huu haa huu haa dalam bus hak penuh sesak orang nih.....Siap bergurau tolak menolak menyusahkan orang lain plak... Dalam ati aku, humban jugak budak ni keluaq, perangai cam hapa dah aku nengok....."sabaq ja la" ayat aku nak pujuk hati....

Sampai kat LRT ja rasa lega la sket, tapi ada satu ari memang suweyyy LRT rosak beb, aku nak naik pon xdan haihhh, ramai orang btol.....Ermm last2 aku p keja pkol 9am....errr...syuhhhhhh....Tapi kat dalam LRT ni pon kadang-kadang aku bersua juga ngan orang yang tak berapa ada moral....peluk2,gesel2, raba2...adeshhh apa nak jadi dengan anak muda kat Malaysia ni....Haishhh kalau dah bukan muhrim tu berdosa la ngekk....apa yang hebatnya dengan menunjuk hari ni korang dah buat dosa??Seyes aku pelik dengan senario yang berlaku sekarang ni, orang kita kalau buat dosa siap tunjuk dengan bangganya...Kalau perasaan malu tu tak dak pliss tulun p beli sekilo dua boh dalam diri sket....Humm sabar lagi.... (-___-") Ya Allah ampunilah hambaMu ini...aminn..

Haa, aku dah malas la nak type panjang2 lenguh ketiak, n3 ni stop sampai disini..kih3...Pesaipa tak taw aku dok melalut type entry merapu meraban nih...wuhuhuhu..."sapa la nak hadiah KETA kat aku sebijik".....tu la ja motif utama entry ni...aku nak keta!....hahahhaa....errr xde kaitan ja kan...lantak ampa laa.... (^__^)v

tolong jangan bagi kereta ni..sebab aku dah ada..hahahha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...