Thursday 8 December 2011

Bernilaikah syukur dan tahmidmu?

Maya Karin : "Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar"
Bersyukur dan memuji Allah setelah berjaya membuat sesuatu yang Allah haramkan...perlukah?
Ahh, aku hanya tertanya tanya pada diri sendiri yang serba kekurangan......Tidak mampu memberi jawaban......sepi......merenung papan kekunci...... 
Terngiang-ngiang suara seseorang yang pernah hadir dalam hidupku ;
"suatu masa nanti manusia semakin berada dalam kesesatan fikrah yang jelas"
Oh Tuhan ampunilah aku......terkadang hanyut diduniaMu.... T___T 
 

2 comments:

  1. ada jugak terbaca pasal benda ni. Respon Maya Karin lebih kurang macamni, tu sebenarnya tulisan m'ikut interpretasi wartawan, dia kata dia taw mana & bila kesesuaian sebut "Alhamdulillah..."

    wallahualam...

    ReplyDelete
  2. yup ada baca benda tu....cuba lihat dr adegan yg ada dlm OR....apakah ini dibenarkan Tuhan?

    wallahualam...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...